Subject: Päring
From: Kätlin Sasse <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Feb 2025 14:22:20 +0200

Tere!

Oleme paigaldanud Vägeva tee 2 aadressile (65301:001:5413) kaks reklaami
(Capital Mill ja Amserv). Tegu on tähtedega, mis asuvad ehitusaia peal.
Tegu on ajutise reklaamiga. Logode mõõdud on ära näidatud manuses olevas
failis.

Oleksin tänulik kiire tagasiside eest, et kuidas saaksime edasi liikuda,
kuna reklaamid said juba etteruttavalt eile paika.

Tervitades

Kätlin Sasse

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145

Mob: +372 5805 0534

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.